sobota, 15 lutego 2014

STARE ŁÓŻKO W NOWEJ SZACIE

  W momencie, kiedy dzieci wyprowadziły się na "swoje"uzyskałam wreszcie możliwość posiadania własnego pokoju. W nim stwarzam swoje zacisze, miejsce odpoczynku, ale też i pracy, bo tu powstają moje obrazy, tu spędzam wieczory przy komputerze. Do tego, swojego, pokoju, postanowiłam wstawić stare, metalowe łóżko. Łózka takie były dwa, stały w domu dziadków, potem rodziców. Na jednym z nich spałam w dziecięco- młodzieżowych czasach, drugim "zarządzał" mój brat. Od dłuższego czasu zalegało w piwnicy, więc stan jego był troszkę opłakany. Oczyściłam, części niklowe wypolerowałam, a resztę pomalowałam, oczywiście ulubionym kolorem - ecru.






Tak to mniej więcej wyglądało przed...













Teraz jest to najważniejszy mebel w moim pokoju.








Teraz, gdy dopada zmęczenie mogę sobie na leżąco wypić kawkę, poczytać książkę, pomyśleć, co by tu jeszcze pozmieniać. To właśnie w czasie takich sjest powstają pomysły do nowych realizacji...
 Do " wystroju" łóżka przydały się stare, babcine koronki, przywiezione z wojaży ozdobne narzuty i sterty
poduszek...Uważam, że ten mebel  oprócz zastosowania wypoczynkowego ma również być ozdobą mojego sanktuarium. (Chwilowo, do przemalowania pokoju, ścianę na wysokości łóżka wykleiłam tapetą, oczywiście w różyczki, a wykończenie powstało z pozostałych po remoncie innego pokoju ozdobnych listew gipsowych. )












Przy okazji powstało parę dekoracyjnych aranżacji, być może posłużą one jako motywy do stworzenia nowych obrazów...




















 




Po pracy zasłużone gofry z dżemem. Szkoda, że dzisiaj nie mogę ich zjeść z moimi kochanymi dziećmi...










Wszystkim życzę dużo słodkości...

27 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękny komentarz na moim blogu :)
    Cieszę się że tu trafiłam , do pięknego miejsca z duszą . Od razu wiedziałam że rozgoszczę się w Twoich blogowych progach jeśli można, oczywiście :)
    Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i bardzo klimatycznie, bardzo lubię różane motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie mogę uwierzyć, znalazłam się w jakiejś cudownej zaczarowanej krainie. Nie chcę stąd wyjść, zostaję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz ciekawego, przepełnionego romantyzmem bloga, pozwolę sobie rozgościć się w Twoich progach. Łóżko po renowacji w pełnym blasku a kolekcja porcelany wspaniała. Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje Wandziu zdjątka - miód na moje oczy... po tygodniu zmagań...
    popatrzyłam teraz na mój kubas... co to piję teraz z niego kawuchę... hihi... w słoneczniki... niestety
    piękne łóżko... niestety nie zdobyłam takowego i... śpimy na drewnianym...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Wando jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak pięknie jest u Pani, niepowtarzalny klimat... "bajeczka"
    pozwolę sobie czasem zaglądać tu do Pani :-) Pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miły komentarz - pozdrawiam ciepło i zapraszam.

      Usuń
  7. Dziękuję za wizytę idąc śladem trafiłam na Twój blog i powitały mnie róże .Cudnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Jest mi bardzo miło u Ciebie gościć. Padam na kolana przed Twoimi pracami i zostaję tutaj na dłużej. ..Piękne. ..a róże działają na mnie jak fetysz...

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż...albo dzieci w bliskości, albo własny pokój...:))) Ja lada moment stracę swój, bo córko z zagranicy wreszcie powraca, a niech tam, to tylko pokój...a ta bliskość (choć pewnie nie za długa) bezcenna:)) Piękne aranżacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki klimacik różany:):) Jest u Ciebie kochana przepięknie i bardzo klimatycznie:) Bardzo podobają mi się skorupki. I ten dzbanuszek. Jest również bardzo urokliwy:) Czuję się tutaj jak w bajce:) Cieplutkie pozdrowienia ślę:)::)

    OdpowiedzUsuń
  11. och...zakchalam sie w niebieskiej tacy!!!!

    Podziwiam lozko oczywiscie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. łóżko baaardzo wygodne, najlepiej w nim pozalegać z Mamcią, kawą i buszować po necie w poszukiwaniu mieszkaniowych inspiracji...

    OdpowiedzUsuń
  13. ...i gofry....mniam:)... choć ja jestem w naszej rodzinie od nich specjalistką prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany!!!! Jak u Ciebie uroczo!!!!! W inny świat mnie przeniosłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. och jaka rozmaitość:)pięknie tu u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. łóżko-fenomenalne.....bardzo podobają mi się takie w starym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał!!!
    Łóżko wymiata...;) Gratuluję efektu...
    Pozdrawiam...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko łóżko jest piękne ale cały pokój:))ślicznie u Ciebie,bardzo lubię porcelanę z motywem kwiatowy a szczególnie różanym:)))z dziećmi tak jest dorastają coraz mniej z nami przebywają aż w końcu się wyprowadzą:)))))cieszę się że tu trafiłam to bardzo ładny blog:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłam jeszcze raz,po obejrzeniu całego bloga:)))jestem zachwycona Twoim magicznym domem i talentem:))myślę że mamy wiele wspólnego jeżeli chodzi o dom,ja też uwielbiam go dekorować i przerabiać stare meble:))niestety nie mam talentu artystycznego:)))i jeszcze wspomnę o dekoracjach świątecznych które u Ciebie były cudne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała dekoracja...wszystko tak cudne, że nic, tylko zaszyć się z herbatka. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  21. Na wstępie dziękuję za odwiedziny i miły komentarz na moim blogu, bardzo mi miło:) Cieszę się, że tu trafiłam....lubię takie klimaty:) Jeszcze trochę zostanę i pozwiedzam te bajeczne zakamarki, pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, że wpadłaś:) Ależ pięknie u Ciebie! Na tak bajecznym łóżku musi się mieć cudne sny:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. O, a to post w sam raz dla mnie - jako mamy z własnym ( wreszcie ) pokojem do pracy:))) I akurat planuję zakup jakiegoś metalowego łoża na którym mogłabym "spoczywać" z książką, a w razie najazdu gości byłoby to dodatkowe miejsce do spania:) Najtańsze (niestety współczesne) są w Jysku. Ok 300 zł, to nie majątek, ale kolejka "potrzeb" dłuuuuga:))))
    No zobaczymy. tymczasem rozejrzę się u Ciebie:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Łóżko przepiękne,dziękuję że do mnie zajrzałaś ,dzięki temu trafiłam do Ciebie z czego bardzo się cieszę :)
    Klimacik u Ciebie przepiękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. super łóżko ,ale jaka piekna porcelana ! a ta filizanka z motywem roslinnym w srodku cudo , mozesz mi zdradzic jakiej firmy jestem w niej zakochana !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i za miły komentarz - cieszę się ,że się podobało - filiżanka jest firmy krömer 1966 - dobrej nocki życzę.

      Usuń