Powered By Blogger

środa, 22 listopada 2017

RÓŻNE ODSŁONY JEDNEGO OKNA


Małe kuchenne okno stanowi zawsze w moim domu miejsce tworzenia "artystycznych" ram do widoku za nim. Małe okno, mała kuchnia, jak to w bloku, więc o rozmachu raczej nie ma mowy. Mimo to, mniej więcej raz w miesiącu muszę coś tam zmienić, by stworzyć nowy obrazek. Ten sam widok za szybami, chociaż sama natura też mi pomaga dopełniając porami roku, a jednak za każdym razem  inaczej 
" ubrany " nie pozwala na spowszednienie.

Tak letnio na przykład:
















Jedna z wersji zimowych, gdy za oknem rano ciemno i wczesnym popołudniem też... 




Wczesna wiosna






Tak bez okazji
















Wersja gwiazdkowa, trochę starsza 






Obecnie już trochę inna wersja , bo i cały wystrój kuchni się zmienił







Uszyłam takie rolety rzymskie, które czasami dołączam do różnych "opcji" okiennych








 Inne wersje















W zeszłym roku było tak







W tym roku zmieniam wystrój z początkiem Adwentu. Już się cieszę, że będzie okazja rozpakowywania ozdóbek, które , niestety, mogą gościć jedynie w tym czasie. 
Na razie jednak tylko ususzone hortensje służą do układania motywów artystycznych





Oprócz takich artystycznych wyzwań jeszcze
pastel " Lala z lalką" 


Jak zwykle dziękuję za odwiedziny życząc ciepełka w ten, przynajmniej tu na Kaszubach, mokro błotny czas...


32 komentarze:

  1. O.....Wandeczko miły pokaz może odsłon Twojego okienka jakże mi znajomego,każda odsłona inną ale każda piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję Ci za uznanie, ale cały czas mam niedosyt, ze względu na mało miejsca w tej mojej kuchence...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam,że można udekorować to samo okno na tyle sposobów w i za każdym razem pięknie.
    Najbardziej podoba mi się jasna wersja z koronkowym obrusem,bez okazji,czyli zawsze aktualna."Lalka z lalką" słodkie. Podziwiam Twój sposób malowania dziecięcych twarzyczek i te wymyślne stroje.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle pięknie i nastrojowo. Podziwiamy i pozdrawiamy całą Waszą fantastyczną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne okienne wariacje...Wandziu podziwiam Twój artyzm i pomysłowość. Twoje mieszkanie ma duszę. A Lala jak żywa. Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda odsłona bardzo mi się podoba. Jest tak ciepło, miło i nastrojowo w Twojej kuchence. Gratuluję artystycznego talentu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jest inaczej i za każdym razem pięknie:)))zmianą wystroju okna zmienia się cała kuchnia:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym ubranku okno wygląda rewelacyjnie. Przepiękne uszyłaś rolety. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne to Twoje okienko, jak z zaczarowanej krainy. Można by tak oglądać bez końca. Portret z lalką bardzo mi się podoba.
    U nas dziś cały dzień padał śnieg, a mój M był w Kartuzach i mówi, że na Kaszubach już zupełna zima. Czy w Twoim zakątku jeszcze nie? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę. Ja mieszkam na północy Kaszub, prawie nad Zatoką Pucką i tu błoto i mokro, ale to tak zawsze- my na poziomie prawie morza, a Kartuzy, Kościerzyna prawie 200 m wyżej... Pozdrawiam również...

      Usuń
  10. qrcze podziwiam ,naprawdę super aranżacje , taka mała kuchenka , a Ty dajesz radę , śliczne filiżanki :*

    OdpowiedzUsuń

  11. Blok...jestem w szoku. W życiu nie powiedziałabym, że mieszkasz w bloku. Twoja kuchnia jest cudna i bardzo nastrojowa. Masz talent do tworzenia bardzo przytulnego nastroju. Jestem pewna, że wizyta u Ciebie jest niezapomniana. Piękny obraz. Wszystko, co robisz, ma charakter, jest unikalne i przyciąga. Do tego daje jakieś ukojenie. Pozdrawiam cieplutko. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, co się moja Mamusia tymi stolikami naszurała...zmiany, zmiany...okienko to bardzo wdzięczny temat do aranżacji, z takimi widokami! Znowu łezka mi się zakręciła i nie mogę się Was doczeka...i świątecznego domki, w tym i kuchennego okna...moje ulubione miejsce w domu...i jakie tam pyszności powstają :) Muszę przyznać, że fajny był ten większy stół...lubiłam tam siedzieć i lekcję odrabiać zimą...ach...całe życie do szkoły, Kociam :* tęsknię baaaardzo!!

    OdpowiedzUsuń

  13. Bardzo ładne aranżacje okna nie przyszło mi do głowy,że w bloku.Widać tu w każdym detalu duszę artystyczną.Jak zrobić taki transfer na białych drzwiczkach szafki,może też bym coś takiego u siebie zrobiła.Podpowiesz? Pozdrawiam z Łodzi Wanda.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wczesna wiosna"........ta odsłona najbardziej mi się podoba, choć wybór łatwy nie był. Pięknie u Ciebie w kuchni. Ja też mieszkam w bloku i kuchnie mam też niezbyt dużą. Podziwiam Twoją, ale ja znając siebie, byłabym okropnie poobijana w takim wnętrzu,hehe. Piękny obraz. Przyznam Ci się, że bardzo się przyglądam zdjęciom, które pokazujesz i czasem trudno mi odróżnić, czy to zdjęcie wnętrza czy też Twój kolejny obraz.........Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mówią, że nie szata zdobi, wprawdzie człowieka, ale ... . Świetne aranżacje i nie tylko one.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nim się całkiem wzruszę i rozkleję to napiszę, że trafiłam do Ciebie przez blog kochanej Basi z 5 pór roku. Twoje kuchenne okno jest mi bardzo dobrze znane bo mam prawie takie samo, chodzi o klasykę okien w bloku. Moje ukochane okno w kuchni w ukochanym mieszkanku w mieście. Obecnie mieszkam na wsi ale łatwo się domyśleć, że tęsknię. Przepiękne jest twoje okno. Teraz sobie pooglądam a później skradnię Cię do ulubionych :)
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś mistrzynią aranżacji :) Jestem oszołomiona i zachwycona i jeszcze raz oszołomiona :)

      Usuń
  17. Witam
    Klimatycznie i nie umiem się odczepić od oglądania. Bajkowo, nietuzinkowo i bardzo przytulnie. Brawo. Pozdrawiam
    https://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :))))
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda odsłona okna jest jak bajka! Prześliczne klimaty na pory roku! Pomysłowe i wdzięczne aranżacje całej kuchni, bo przecież, jak zauważyłam, na zmianie firan i zasłon wystrój się nie kończy:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby tylko jedno okienko a tu proszę jakie pięknego jego metamorfozy... Twoje ozdoby zachwycają moje oczy... nie mogę doczekać się świątecznych dekoracji... masz je cudne
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obrazy oknem malowane. Piękne dekoracje Wandeczko tworzysz. Jak zwykle u Ciebie bardzo klimatycznie. Pozdrawiam cieplutko i czekam na gwiazdkę u Ciebie. Będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wandzi, brak mi słów, jestem tu juz trzeci raz i nie wiem ,która aranżacja podoba mi sie najbardziej, pierwsza róże na niebieskim piekne, róże z niebieska krateczkanigdy nie pomyslałabym o takim zestawieniu a cudne...te wychylajace sie roletki, itd, itp...lubie sie bawic firankami i zasłonami, ale Twoja fantazja nie zna granic i jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wandziu, zawsze jak Ciebie odwiedzam, to aż nie mogę uwierzyć, że to mieszkanie w bloku... czuję się jakbym odwiedzała jakiś piękny, wypieszczony dworek <3 Każda odsłona okna inna, każda piękna i dekoracyjna :D
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  24. witam, czy to jest mozliwe, ze w bloku mozna ustroic mieszanie na miare palacyku, dworku..pewnie tak, zreszta zdjecia "mowia" same za siebie..bajecznie, kolorowo, smacznie, klimatycznie...super
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje kuchenne okno stało się dla mnie inspiracją i siłą do uruchomienia maszyny do szycia i uszycia własnych zasłon świątecznych akurat również do kuchni, ale dlatego, że sercem mojego domu jest kuchnia. Dzięki Tobie mam po raz pierwszy w życiu prawdziwie świąteczne zasłony. Bardzo Ci dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuchnia jak z bajki! Fajne zdjęcia, ciekawy wpis. Dziękuję bardzo za inspirację - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tradycja połączona z nowoczesnością, solidność i fachowość to najkrótsza wizytówka fabryki Okien i Drzwi Astra Lublin. Zapraszamy do kontaktu.
    okna Lublin

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna kuchnia, ale jak dla mnie trochę za dużo rzeczy masz tam napakowane. Wszystkie aranżacje prezentują się bardzo przyjemnie, ale ja zdecydowanie bardziej skłaniam się ku roletom. Niedawno kupiłem piękny zestaw drewnianych rolet w https://www.oknakonieczny.pl/ i myślałem też o sezonowym dekorowaniu okien, ale jak na razie nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie powiem, bardzo mi się podoba aranżacja tego okna w salonie, widać ładne dobranie zasłony i firany, praktycznie na każdym zdjęciu. :) My mamy podobnie, ale zamawialiśmy dekoracje na okna na wymiar, kupiliśmy w pracowni Małgorzata https://malgorzata.poznan.pl i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super aranżacja, super dodatki dekoracyjne. Czy kupiliście te dywany i lampy w sklepie Modnydom24.pl - https://modnydom24.pl/pl/produkty/39890/dekoracje1? Wyglądają bardzo podobnie. :)

    OdpowiedzUsuń