Powered By Blogger

środa, 4 listopada 2015

OBRAZY PĘDZLEM, KREDKĄ I OBIEKTYWEM



  Troszeczkę przedłużyła się przerwa między postami. Spowodowane to było wystawą, na którą musiałam przygotować nowe obrazy, a po długich wakacjach ciężko się było do tego zabrać. Wszystko więc tak na ostatnią chwilę.
  "Wynalazłam" stare ramy okienne, do których namalowałam obrazy. Wyszło, mam nadzieję, ciekawie:











,
Namalowałam kilka obrazów wzorując się na Pitsko i Nizovcevie, no, wszystkiego trzeba spróbować... Wolę jednak malować "po swojemu".










Poza tymi na wystawę trafiły również między innymi poniższe prace. Część z nich to pastele, a część w technice olejnej i akrylu:
































Obraz wykonany szpachelką, bez użycia pędzla




Ten ostatni obraz po wystawie nie będzie wisiał na ścianie, ale będzie "zamykał" półki w szafce z materiałami. Tak to sobie wymyśliłam, a co !



Od przyjaciół na otwarciu wystawy otrzymałam przepiękne róże, które musiałam uwiecznić na fotografiach.

















Ususzyłam część, bo potem będą jak znalazł do aranżacji






W ogródku hortensje jeszcze częściowo w kolorach, jesień w miarę ciepła więc nie przemroziło ich do tej pory. Co roku zrywam mniej więcej o tym czasie te kwiatowe bomby, umieszczam w wazach, wazonach (bez wody) i tam zasuszają się powoli, nie tracąc koloru i przez cały rok stanowią wspaniałą ozdobę.

























W ogródeczku przyszedł też czas na zbiór jabłek. Mała jabłonka co roku obdarza nas sporym koszem soczystych owoców.









Trochę bajkowych postaci, cóż babcia ma wnuki.... Powstały dwa w/g Spiderwicka:







Jesiennie już całkiem, ale "tapeta" za oknem wspaniale poprawia każdego ranka nastój, dając bardzo pozytywnego "powera" na cały dzień. Wielu zazdrości mi takiego widoku zza okna.












Życzę wszystkim moim gościom, by nawet w najbardziej zabieganych chwilach znaleźli chociaż trochę czasu na spacery w jesiennych "okolicznościach" przyrody, by każdy mógł doładować swoje akumulatory na coraz już bliższe, niestety słoty...
                                                       Wanda

37 komentarzy:

  1. Wandziu jesteś niezwykła, doskonała. Malujesz tak pięknie, że każdy obraz mnie zachwyca. Kiedy patrzę na Twoje delikatne pastele, zbiera mnie ochota na tę technikę. Jesteś dla mnie niedościgłym wzorem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A pomysł z ramami okiennymi- becenny- CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, każdy obraz jest piękny i oryginalny! Jesteś niezwykle utalentowana, za co śle ukłony:):):)
    piękne jesiennie kadry:):)
    ściskam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając Twoje obrazy zastanawiałam się " Czy ładniejsza rzeczywistość, czy obrazy" no i obrazy wygrały! A bajkowe ilustracje rzuciły mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wando, Twoje obrazy sa przepiekne, nie moge sie naptrzec:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te Twoje prace, jestem pod wielkim wrażeniem. A obrazy oprawione w starych ramach okiennych są przepiękne....ten widok za oknem :) Podziwiam Twój wielki talent, pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, pięknie dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Prace śliczne,a te w starych ramach podobają mi się najbardziej:)))jak zawsze podziwiam niezwykły klimat Twojego domu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja twórczość zapiera dech w piersi. I to dosłownie. Obrazy są tak wspaniałe, że przynoszą spokój i ukojenie mojej duszy. A ramy okienne to niezwykły pomysł. Zwłaszcza dla obrazu z dziewczynką. Wygląda bardzo realistycznie. Zaś pomysł z obrazem zasłaniającym półki w szafce uważam za doskonały.
    Co do widoku za oknami, jestem jedną z wielu, bo również zazdroszczę. Marzy mi się taki właśnie obraz w oknie:)) namalowany przez naturę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wspaniałe prace ... jestem pod dużym ich urokiem ..... Trafiłam Tu przypadkiem ale myślę , że będę częstym gościem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała uczta estetyczna. Dla oka i dla ducha. Masz cudny widok z okna, ale wiem, że gdybyś nie miała, to z pewnością namalowałabyś sobie. Pomysł na obrazy w oknach rewelacyjny. Przyznam, że wolę gdy malujesz w swoim stylu, jestem pod urokiem Twoich obrazów. I Twoich aranżacji. Moich hortensji niestety nie zdołałam uratować, pierwszy przymrozek był dosyć duży i ściął wszystkie. Teraz żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Wandeczko jak zwykle miło gościc u Ciebie. Widok z okna faktycznie bajkowy i radosny. Twoje obrazy zachwycaja mnie i nie wiem, który najbardziej mi sie podoba. Wszystkie sa perfekcyjne. Musze się zdecydowac na jakiś, bo musze miec choc jeden na poczatek. Wole jednak Twoją sztukę. Pozdrawiam ciepluteńko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wandeczko Droga, Twój talent jest wielki:)
    Dzieki Bogu sa ludzie, którzy nie sa zwykłymi "zjadaczami chleba", nie odtwarzają, a są TWÓRCAMI w pełnym tego słowa znaczeniu:)
    Patrzac na Twoje dziela, chciałoby sie mieć je WSZYSTKIE, wzbudzasz pozadanie posiadania ich i ogladania z uczuciem ciagłym niedosytu...
    Gdybym miała wybrać- wziełabym wszystkie( tylko, czy byłoby mnie stac chociaz na jeden z nich?!?...
    Gdybym ja miała taki talent, chyba bym nie spała, nie jadła, tylko malowała...
    A przeciez artysta tez człowiek, choć WYBRANY, choc POMAZANIEC Bozy...jesć muci i do sklepu pewnie czasem chodzi, czasem spi nawet czasem...;-)
    Pamietaj, ze juz dawno temu zamówiłam ten obraz, który jest na banerze, albo ten ze swinką...OBŁĘDNY!, jak zreszta kazdy...
    Wpusciłabym Cie do fabryki płótna i a sprawa zaczarowanej różdżki sprawiła, ze zgodziłabyś sie malować, ąz w nieskończonosc, zeby jak najwiecej ludzi obdarować Twoimi pracami( miałabym problem z podzieleniem sie z innymi, to fakt:-))))*Zamalowywałabyś całe bele- i n ie o ilosć ty chodzi, chociaz własciei o ilosc również...-wiecej ludzi miałoby radosc z obcowania z Twoimi pracami :)
    Pozdrawiam jak najcieplej, chyląc czoła!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Pani Wando, na każdy obraz reaguję WOW! a te zamknięte w starych oknach są po prostu magiczne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Wszystko jest piękne. Wow. A dlaczego masz taki piękny taki widok za oknem? Bo pięknie wyglądają te drzewa jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Wando....tak bardzo się cieszę, że znalazłam Panią w sieci, nie umiem dobrać słów na to, co mam przyjemność oglądać! Jestem zachwycona!!!!! I bardzo Panią serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne Prace Wandziu, gratuluję pięknej wystawy, to ogrom pracy twórczej i organizacyjnej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana cudowne te Twoje prace, jestem pełna podziwu!!! Wszystko piękne!!!! A widok za oknem po prostu zachwyca!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wandziu jestem juz kolejny raz u Ciebie i zachwycam sie obrazami, a te w ramach okien i drzwi chyba sa niepowtarzalne...ale Ty masz wyobraźnie i kreatywnośc pod kazdym względem, jestes obdarzona talentem!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne , no cudne te Twoje obrazy , a taswinka jest urocza ;)
    co do hortensji mnie sie jakos nie udało zasuszyć zeby został kolor....

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje obrazy są tak piękne, że nie można oderwać wzroku od ekranu. Cała moja rodzina też jest zachwycona Twoim talentem:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nakarmiłam oczy Twoimi obrazami, które zapierają dech w piersiach, Twój talent jest ogromny. z wielka przyjemnością zaglądam do Ciebie, jest przepięknie, pachnie owocami, jesienią ... a stare ramy prześlicznie teraz wyglądają z obrazami.
    Dałaś im nowe, jakże cudowne życie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje obrazy to prawdziwe dzieła sztuki. Są po prostu piękne !!!
    A we wnętrzach i na zewnątrz prawdziwa piękna polska jesień. Chwilo trwaj...ja taką jesień jaką nam pokazałaś uwielbiam:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę oderwać oczu od tych wszystkich, przepięknych obrazów.
    Obrazy w ramach są strzałem w "10"
    JESTEŚ WSPANIAŁĄ MALARKĄ. TWÓJ TALENT TO SKARB!!!!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę oryginalna, obrazy w ramkach są wspaniałym pomysłem. Wszystkie obrazy są cudowne, a te dwa wg Spiderwicka, po prostu słów mi brakuje. Podziwiam Twój talent.
    Serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. MAMUŚ! Myślałam, że mnie nie zaskoczysz, a tu patrz!!! Obrazy WSPANIAŁE - chcę wszystkie!!! W ramach okiennych (od dawna juz to planowałaś) - Cudne. I dziewczynka - super pomysł i miasto z latarenką(ten by mi się przydał szczególnie:D No, a na zamówienie wg Pitsko i Nizovcevie są superanckie - takie bajkowe! Brak słów! Bajkowe gnomy są śmieszne - bardzo fajne! Takie prawdziwe - jak zdjęcie! A obraz jakby Zbyś przy pianie szpachelką - zamawiam!!! Jest Śliczny! Tęsknie za widokiem notabene niegdyś to moje okno było codziennie ten widok był mój. Zobaczę dopiero zimą, mam nadzieję, że będzie choć w święta biało bo tez jest wtedy pięknie. Mamciu - chylę czoła i znowu mnie zaskoczyłaś. Jesteś najlepsza na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak dla mnie teź jesteś Wandziu najlepsza ! Jestem pod tak duźym wraźenie źe dech zapiera !cudnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudne obrazy... nigdy takich nie widziałam wcześniej !
    Wandziu a gdzie je sprzedajesz ?
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne prace i bardzo podoba mi się pomysł z wykorzystaniem ram okiennych:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jakich słów użyć by opisać Twoje obrazy... są przecudowne!!! Ten chłopiec przy fortepianie szpachelką malowany, aż niemożliwe, że szpachelką:) Obrazy są jakby zaczarowane!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję udanej wystawy Wandziu. :) Jak zawsze z dużą przyjemnością obejrzałam Twoje prace. Dziś zauroczyły mnie obrazy oprawione w stare ramy okienne. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac i talentu. Wszystkie obrazy są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że każdy człowiek ma przynajmniej jeden dar, którym obdarzył Go Bóg. Trzeba tylko umieć go w sobie odkryć i dzielić się nim z innymi ludźmi. Tobie to chyba się udało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przemówił do mnie ten obraz "zamykający" szafę z materiałami,urokliwa dziewczyna z dawnej epoki. Twoje dziela maja cudowny klimat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wandeczko, podziwiam - obrazy prześliczne. chciałabym mieć choć połowę, a nawet okruszek Twojego talentu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wandeczko, podziwiam - obrazy prześliczne. chciałabym mieć choć połowę, a nawet okruszek Twojego talentu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń