Powered By Blogger

poniedziałek, 3 lipca 2017

W RÓŻACH UTONĄŁ OGRÓD CAŁY...



Mój mały, podbalkonowy ogródek został zawładnięty przez róże. Co roku o tej porze to właśnie one stają się ozdobą tego małego skrawka pod blokowym balkonem, ale w tym roku szczególnie bujnie rozkwitły i "rozpachniały" się, tak, że nawet coroczny wyjazd nad jezioro jakoś staram się odwlec, by nacieszyć się ich kwiatami. Jeśli tylko pogoda przynosi ciepły wieczór to można siedzieć do późna na balkonie i podziwiać, wąchać i wąchać...

























Każdy kwiat to dzieło sztuki. Nie ma dwóch jednakowych egzemplarzy





































Oprócz róż kwitną jeszcze inne kwiaty, na razie jednak mają spore trudności aby przebić się ponad Królową. Przez krótki czas jedynie krzew jaśminu bielą zaistniał wśród róż, ale jaśmin szybko zgubił kwiecie...





a pozostałe kwiaty są tylko w tle...







Przeniosłam się z malowaniem do pokoju od strony ogródka , bo "tapeta" za oknem pobudza artystycznie 








I przecież jeszcze truskawkowo, nie tylko do jedzenia ale i dla oka trochę











Powstało kilka obrazów, bo jak wspominałam wcześniej czas jest taki bardziej artystyczny...





Codziennie zamiatam ścieżki z ogromnej ilości opadających płatków ale w związku z przyjemnością podziwiania kwiatów nie jest to żaden przykry obowiązek...
Następny post to już pewnie z Borów, bo przecież przyczepa tam nad jeziorem czeka...
Słonecznych dni zatem Wszystkim i sobie też
Wanda

25 komentarzy:

  1. Róże w tym roku dały popis...jest pięknie i pachnąco.
    Ale jako,że u mnie ich nie brakuje postanowiłam niezmiennie [od pierwszego zdjęcia] podziwiać Twoje filiżanki.I chociaż odpuściłam polowania na porcelanę za podobnymi się rozglądam .Niestety jeszcze i podejrzewam nigdy nie będzie mi dane.
    Życzę pięknej pogody i udanego wypoczynku .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój ogród zachwyca jest po prostu bajkowy:)))truskawkowe kompozycje piękne i pyszne:)))obrazy bardzo ładne szczególnie śpiące dziecko:))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałych wakacji życzę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno uwierzyć, że ten ogród kipiący barwną roślinnością jest tylko pod balkonową przestrzenią, cudnie.
    Pięknych wakacji życzę i lepszej
    pogody.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Wandziu,każda róża,to dzieło sztuki,jak tu wyjeżdżać,kiedy tak pięknie i jeszcze aromoterapia pod domem. Obrazy wspaniałe,a ten ze śpiącym dzieckiem szczególnie mi się podoba.Dobrej pogody na wakacjach życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu utonęłaś w różanym morzu. To prawda róże w tym roku są piękne, aż dech zapiera.Dzisiaj właśnie zabrałam się na sprzątanie mojej różanki z dywanu płatków, po tym deszczu i wietrze posypały sie ogromnie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie tm masz i wcale się nie dziwię ,że ie chcesz wyjeżdżać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym z oporami gdziekolwiek wyjeżdżała, mając przy sobie takie "boskie" kwiaty:))
    Piękny, bajkowy ogród!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie masz w ogrodzie, tyle tam cudownych róż!!! Wspaniałe obrazy!!! Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogród różany zachwyca. Wszystkie Twoje róże to niezwykłe, przepiękne okazy od ktorych nie umiem oderwać oczu. A aranżacje przecuuuuuuudne,
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona. Tyle róż robi wrażenie a i te zapachy nieziemskie. Cudownie:-) truskawczki mniamn mniam, u mnie już naleweczka nastawiona:-) udanych wakacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, aż nie chce się wierzyć, że to kawałek ogródka pod balkonem.
    Cudne róże i wariacje z różami. Jesteś mistrzynią w aranżacjach sielskich i klimatycznych.
    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarująco po prostu... Piękne i pewnie wspaniale pachną!!!
    Ściskam kochana wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wandeczko masz raj na ziemi. Przecudnie, roze wspaniale. Och jakze nie poidziwiac. Milego pobytu w Borach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację Wandziu- każdy kwiat to dzieło sztuki. Twój ogród jest pełen dzieł i Twoja pracownia również.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wandziu, masz wprost cudowne róże! I w dodatku tyle odmian. Jakże się mieszczą pod tym balkonem? Moje róże bardzo ucierpiały przez deszcze i zbyt szybko przekwitły.
    Uwielbiam truskawki, potrafię zjeść każdą ilość. Wczoraj zrobiłam sobie mus truskawkowy aromatyzowany płatkami róż. Okazuje się, że do celów spożywczych nadają się wszystkie róże o ciemnych płatkach i mocno pachnące. Ja użyłam róży pomarszczonej i ogrodowej (niestety nie znam odmiany). Smak był wspaniały, a w dodatku ten zapach. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu w Borach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny ogród ❤
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne różane widoki,nic dziwnego,że nie można przestać patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem oczarowana,taki tajemniczy ogród i wcale się nie dziwię ,że patrząc na róże,doznaje się weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu Twoje kochane róże Mamciu! Najwspanialsze jest to, że własnie od dziś podziwiam je sama w domku! Tylko bez Ciebie...Was :( trochę smutno do niedzieli, ale właśnie leżę w łóżku i mam za oknem tapetę ukochaną, zielono,różano, jaśminową...i jak pachnie!!! Wspaniałe zdjęcia z truskawkami i moimi ulubionymi niebieskim kwiatkami(których nazwę znowu zapomniałam), w kuchennej aranżacji, z tym obrazem...super...znów na forum przypominam, że bardzo chcę takie kuchenne obrazy :D Jak dobrze być w DOMU...tym razem to ja czekam na Was w Domku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękny ogród! Te róże - to prawda, każda jest dziełem sztuki i cudem natury!
    Obrazy przepiękne,jak zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny, różany ogród Wandeczko...
    też kocham róże i też mam ich ' trochę ' tyle tylko, że z lekka więcej miejsca;
    obrazy jak zawsze zachwycające
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wandziu, uwielbiam zaglądać do Twojego bajkowego świata. Jest tutaj spokój i magia. Dziękuję Ci za ten klimat i ślę garść słońca :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój różany ogródek nie ustępuje pięknu Twoich prac. :) Uwaga o płatkach na ścieżce przypomniała mi pewną rozmowę z koleżanką, która próbowała odwieżć mnie od pomysłu stworzenia różanej pergoli mówiąc, że "róże śmiecą". Odpowiedziałam jej, że niektórzy specjalnie sypią (swoim wybrankom) płatki róż pod nogi i zrealizowałam swój plan. :) Pozdrawiam Cię Wandziu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wandziu,w świetle wszystkich doniesień mniemam ,że nic Wam się tam w lesie nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  25. Puk, puk!!!
    Wandziu, czy u Ciebie wszystko w porządku? Mam nadzieję, że w Borach nic złego się nie działo.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń