Powered By Blogger

piątek, 30 marca 2018

WIELKANOC 2018



W tym roku u najmłodszej córki w Poznaniu. Nie ma ciśnienia na prace domowe związane z przygotowywaniem jedzonka na te dwa świąteczne dni, więc tylko ciasto, takie moje sernikowe przekładanie i w sobotę w autko i w drogę...










W domu tylko tak troszeczkę świątecznie ozdobnie, bo mimo, iż nas nie będzie, jakoś nie mogłam sobie tak całkiem odpuścić...

















Kilka fotek z zeszłych lat, gdy u nas w domu spotykała się rodzinka. Szalało się trochę z dekoracjami...




\
























I już w zeszłym roku śniadanie wielkanocne u synowej...










             A w tym roku wyjazd i nawet tulipany nie dotrwały...














Wnuki przygotowały laurki 






Trochę luzu przed Świętami wykorzystałam na prace ręczne...














...i tak relaksowo


Spakowani już i od rana w trasę do Poznania.
 Wszystkim, którzy zawitają do tego bloga życzę, by Święta upłynęły bardzo, bardzo świątecznie
Wanda z Rodzinką...




17 komentarzy:

  1. Uczta dla oczu. U Ciebie brak dekoracji to dekoracje. Z takim smakiem i wszystko to, co kocham. Twoje prace zachwycające jak zawsze. Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę, by Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i cudownej, rodzinnej atmosferze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wandziu Wesołego Alleluja i miłego rodzinnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wandziu!
    Życzę Ci bardzo wesołych Świąt Wielkanocnych wypełnionych mnóstwem miłości i radości.
    Życzę by Święta upłynęły w cudownej, rodzinnej atmosferze!
    Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem prawie jestem usatysfakcjonowana ,super fotki Twojego domku i oczywiście Twoje cudowne obrazy jest dobrze i znowu czekam. Wesołych Świąt Wandziu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych , spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
    Ale masz fajnie, też bym tak chciała, choć raz. Dekoracje cudne, wśród licznych Twoich skarbów wyłowiłam białą, wytłaczaną wazę. Uwielbiam białe naczynia z wypukłymi ornamentami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zajadam takie sernikowe ciasto- moje ulubione.
    Prace prześliczne Wandziu.
    Niech Chrystus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknych Świątecznych chwil !!!
    Wyjeżdżamy na święta i to fajnie,a gdy wracamy to też fajnie, że dom pachnie świętami:)))
    Pozdrawiam serdecznie Lucy

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam serdecznie i miłego dalszego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wandziu. U Ciebie jak zwykle dużo i pięknie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świąteczne serdeczności Wandziu z Rodzinką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze dekoracje to te naturalne, niezapominajki, bratki, żonkile i ukochane zawilce i barwinek...cieszę się, że w maju zobaczę nasz las w zawilcach. Serniczek pycha, jeszcze dziś mam do herbatki :) Dziękuję za niego, a szczególnie za obraz wypoczywającego kota, przeniosłam do sypialni bo dziś dzień leniuchowy i mogę sobie na niego patrzeć :* niedługo się widzimy i super, że byliście...pozdrawia cała trójka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie u Ciebie Wandeczko jak zwykle. Kogucik porcelanowy, ten to mnie rozbawił. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szoku, bo ja w ogóle nie widziałam Twoich postów. Dopiero u kogoś zobaczyłam, że normalnie publikujesz.

    Piękne dekoracje, ja to w ogóle uwielbiam wszystko, co tworzysz. Wystrój domu masz niepowtarzalny, powiedziałabym, że wręcz magiczny. Obrazy tworzysz jedyne w swoim rodzaju i one zawsze mnie zachwycają. No ciesze się, że publikujesz. :))

    OdpowiedzUsuń