Powered By Blogger

poniedziałek, 15 czerwca 2015

ROZKWITŁY RÓŻE...i nie tylko...


Przez okno zaglądają rozkwitłe róże, jasmin już też powolutku pokrywa sie kwiatami, a przyniesione z rosnacego pod lasem krzewu kaliny  białe "bomby" kwiatostanu radują oko w wazonach, dzbanach porozmieszczanych w całym domu.




















Przy okazji tych kwiatowych rozkwitów powstało kilka aranżacji, w których bardzo ważną rolę grają kwiaty z ogródka.



































Tawuła, też pięknie biała, zagościła w wazonach. Szkoda, że tak krótko trwa w swojej krasie








W samym ogródku też zaaranżowałam kilka miejsc wykorzystując "wynalezione" przedmioty, sprzęty. Teraz, chociaż przez krótki okres będą ozdobą poprawiajaca smak pitej na balkonie kawy...
















...ale główną ozdobą ogródka są róże. Coraz ich więcej i niedługo  zapach będzie dominował przez całe lato






















Przy okazji zrobiłam porządek w folderach z moimi obrazami i znalazłam kilka o tematyce różanej, malowanych - jednych kiedyś tam, a innych całkiem niedawno






















     






















Czerwiec to miesiąc, kiedy lubię wstawać bardzo wcześnie, ponieważ wschodzące na Zatoką słońce świeci w okna kuchni oraz sypialni zmieniając koloryt ścian i mebli od pomarańczu , przez ciepłą zółć, by potem przejść na stronę "ogródkową" i tam przez cały długi dzień karmić kwiaty ożywczym światłem...
Wtedy najlepiej smakuje kubek ciepłej czekolady...



         Dziękuję za odwiedziny. Życzę wszystkim codziennych tak  miłych przebudzeń
                                   Wanda

34 komentarze:

  1. Oj tak, czerwiec to zdecydowanie miesiąc kwiatów, ich barw i zapachu. Pięknie zagościły w Twoim domu i ogrodzie o obrazach nie wspominając. Patrząc na te wszystkie zdjęcia, można powiedzieć, życie, świat jest taki piękny !!! Wystarczy na chwilę zatrzymać się i popatrzeć i od razu na twarzy pojawia się uśmiech i radość w sercu. Dziękuję Ci za te piękne doznania:)))

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój dom, Twój ogród, Twoje obrazy Wandziu toną w kwiatach, uwielbiam podglądać to zaczarowane, bajkowe miejsce w Twoim domu, ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem, które kwiaty podobają mi się bardziej, te naturalne, czy zerkające z Twoich obrazów?
    Chyba zazdroszczę Ci takich pięknych przebudzeń.
    Serdeczności ślę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa uczta dla oczu. Wspaniałe kwietne aranżacje i cudne obrazy. Bardzo podoba mi się stojak na kubki w kształcie santosa, jako lalkowiczka doceniam urok tego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wandziu nawet nie wiesz z jaką chęcią wypiłabym kubek gorącej czekolady razem z Tobą, w Twoim cudownym, pełnym czaru domu <3
    Zawsze przyglądam się zdjęciom i przyglądam, podziwiając te wszystkie prześliczne przedmioty, które się na nich znajdują :)
    A obrazy zawsze rzucają mnie na kolana.... piękne są :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach co za obrazy-wando ty wyczarowujesz żywe obrazy we własnym domu-moje serce skradł pomysł ze stara kana w ogrodzie:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalne aranżacje! zdradź 2 tajemice: 1/ jakiej firmy są czajniczek i kubeczki, 2/ jak prasujesz serwetę ze stołu, robioną na drutach?

    OdpowiedzUsuń
  8. u ciebie Wandeczko jak zawsze tak bardzo pięknie i klimatycznie - odpoczywam sobie tutaj u ciebie - obrazy piękna namalowałaś - cudną masz porcelanę - zwłąszcza ten czajniczek - u mnie ogród już również pełen kwiayów - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tworzysz obrazy te malowane i te w aranżacjach. Życzę smacznej czekolady każdego poranka : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani wnętrza to moje marzenia....Kocham takie klimaty, i w nowym domu, który buduję, będę starała się własnie tak dom ozdobić. Bardzo podobają mi się napisy na frontach szafek! Pani ogród - bajkowy:) A obrazy to czyste piękno...:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wandziu, mianuję Cię Mistrzynią kwietnych aranżacji...
    A Twoje obrazy przyprawiają mnie o nieustanne zachwyty. Fotografie też cudne, Twój blog kwitnie, pachnie i upaja...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wandziu
    Jesteś kobietą ze wszech miar utalentowaną.
    Twoje obrazy są przepiękne, Twój wystrój wnętrz niezwykle uroczy, aranżacje kwiatowe zapierają dech w piersiach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wygladaja Twoje aranżacje z ogrodowymi kwiatami. Delikatne, subtelne, ujmujące . Masz wielki dar. Obrazy są zachwycające i już nie muszę nic więcej pisać. Odezwę się we wrześniu. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ale u Ciebie pięknie!!!!!! Cudowne kwiatowe aranżacje!!! Wspaniałe obrazy!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne takie zdjęcia.Są cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój dom ogródek i obrazy są zaczarowane i magiczne:)))pięknie tam wokół Ciebie:))))robisz niezwykłe dekoracje:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam po prostu bajka i kwiaty;) piękne aranżacje i przepiękne obrazy;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, u ciebie róże kwitną przez cały rok:) Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!!!
    ściskam cię słonecznie i serdecznie Wandziu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu dech zapiera w piersiach ,pięknie pięknie ,cudnie tyle kwiatów ,takie piękne aranźacje ! Twó styl Wandziu jest naprawde piękny,no i tak ptrawisz to ubrać w słowa ach..... czekam na więcej.Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamuś, zmieniłaś stół w niebieskim pokoju-ale tam miejsca! Kwiatowe aranżacje przepiękne, kalina faktycznie bombastyczna!A barwinek-jak ja lubię jego kolor - i w ogóle jakoś kojarzy mi się z dzieciństwem - więc bliski mi kwiatek...najbardziej podobają mi się kuchenne aranżacje - z truskaweczkami, szkłem i gałązkami(no nie, mam dla Ciebie takie podkładki właśnie :( Różyczka Tyś MOJA! Ja właśnie nie widzę już tych czerwonych róż, a je lubię chyba najbardziej, choć wszystkie bardzo lubię - mój kochany ogródek, teraz też taaaaaki widok z okna, bardzo tęskno mi! Zdjęcie ostatnie z budka i czerwonymi różami WYMIATA! - klimat! A obrazy różane, ach ileż Ty tych róż namalowałaś.... :) najbardziej lubię te kuchenne aranżacje z kwiatami na obrazach - jak zwykle cudnie Mamuś...ależ teraz w domku musi być pięknie...za wstającym w kuchni słonkiem też tęsknie...bardzo to lubiłam, buziulki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ta porę roku własnie za kwiaty tez otaczam się nimi z każdej strony a u Ciebie jeszcze dodatkowo tyle pięknych rzeczy. Obrazy jak zawsze cudowne nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wandziu, Ty to potrafisz nasycić zmysły, najpierw pieknie ukwiecony dom, kalina, róże, cudne zestawy porcelanki no i przeurocza zazdrostka i firaneczka i roletka w oknie kuchennym:))) oczywiscie ogród nie pomniejszy...ach ten wianuszek i na koniec Twój wspaniały pędzel.....pełna eksataza:)) Pozdrawiam i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niejeden fotograf mógłby się u Ciebie uczyć...pieknie u Ciebie, zdjęcia fascynujące, jestes wszechstronnie uzdolnioną osoba,podziwiam i pozdrawiam serdecznie, Yolca

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kwiaty, róże cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  25. zapachniało mi woniami kwietnymi...

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful tableaux and flower arrangements!

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękną roślinność pokazałaś Wandziu; róże zachwycające !!!
    a truskaweczki smakowicie wyglądają
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak klimatycznie i cudnie u Ciebie! I te wszystkie szczegóły, tak pięknie razem poskładane, tak pasujące do siebie i tworzące ciepły nastrój! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Your lovely rooms are so cozy and your garden so welcoming! What a joy your paintings are as well. Thank you for your visit!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że tawuły tak szybko przekwitają, bo są piękne. Prace z różami jak zawsze cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przychodzę codziennie i zachwycam się każdym Twoim przepięknym zdjęciem.
    Cudne są wszystkie Twoje aranżacje.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie,
    mam szczęście w życiu do ludzi i tych najwspanialszych spotykam na swojej drodze przypadkiem. Tak też było ze znalezieniem Pani bloga – zawsze przyciągają mnie jakieś cudne zdjęcia zobaczone na pasku bocznym innych blogów, które czytam.
    Mam jedno pytanie …czy może mnie Pani adoptować ? No żartuje oczywiście bo już za stara jestem, ale tak fantastycznego miejsca nie spotkałam dawno. Dom jak Ani z Zielonego Wzgórza – po tym zdaniu i pierwszych kilku wpisach wiedziałam już wszystko. Obejrzałam i przeczytałam wszystkie wpisy, buzie mam nadal szeroko otwartą, oczy jeszcze bardziej. Mnóstwo pięknych rzeczy, porcelana, obrazy, tkaniny, przedmioty dekoracyjne. Już się domyślam i sama Pani pisze, że wiele z tych rzeczy to podróżnicze zdobycze. Lamki ażurowe, pojemnik ażurowy na jajka, zasłoneczki – zazdrostki, witraże w oknach – chyba umrę, jakie to piękne wszystko. Będę na pewno jeszcze milion razy oglądała wszystko, żeby się ponapawać tym pięknem. Gdybym nie przeczytała, że to mieszkanie w bloku w życiu bym się nie domyśliła. Ogród bajka, róże cudne. Zazdroszczę ( oczywiście zazdroszczę pozytywnie).
    Podziwiam Panią za to, że mimo nagromadzenia naprawdę mnóstwa rzeczy wszystko tworzy spójna całość, a zdjęcia na blogu są lekcją dla mnie jak można fajnie połączyć np. materiały w różne wzory. Proszę powiedzieć jak długo ta pasja trwa, ile lat trzeba na zgromadzenie takiej kolekcji ?
    Ja jestem na początku drogi, ale właśnie w takim kierunku zmierzam – ciepły, przytulny dom z mnóstwem bibelotów – dla mnie klimat niepowtarzalny. Tak samo jak Pani uwielbiam kwiatowe, różane motywy. Te Pani filiżanki to małe dzieła sztuki.
    Chciałabym tez zapytać jak wygląda u Pani zamówienie obrazów – mam w salonie proste meble, ale nie jakieś super nowoczesne i pustą ścianę 5 na 5 metrów, którą chciałabym jakoś zagospodarować. Na początek myślałam o 3 obrazach a potem u uzupełnianiu serii w tej samej tematyce. Odwiedziłam Pani galerię i najbardziej podobają się serie dom w ogrodzie i dwory. Czy obrazy można zamówić w konkretnej wielkości i jak z ramami ?
    Bardzo proszę o częste wpisy ( chociaż zaczynają się wakacje i pewnie będzie przerwa na Bory). To ukojenie dla duszy, uczta dla oka. Gratuluje umiejętności robinia aranżacji, takich zdjęć. O matko…i znów się rozpisałam.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za to, że dzieli się Pani z nami swoją częścią życia.
    Ila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję za tak wspaniałą ocenę mojej pracy. Dom, to moje królestwo i staram się czynić go najlepszym dla mnie i domowników. Jeśli chodzi o obrazy to maluje na zamówienie. Wielkość i technika do ustalenia. Najlepiej porozumieć się pocztą mail, adres w galerii. Ramy to już nie w moim zakresie, mogę najwyżej zasugerować jaką ramę sama bym uzżyła do takich a nie innych mebli, koloru ścian itp. Przerwa na Bory to nie całkiem przerwa z malowaniem, więc proszę o kontakt. Pozdrawiam
      Wanda

      Usuń