Powered By Blogger

niedziela, 12 kwietnia 2020

MINĄŁ ROK



Minął rok od ostatniej mojej bytności na tej stronie,,, Nie wiem, czy u Was to samo, bo u mnie im więcej czasu upływa, tym mniej czasu dla siebie na jakieś takie przyjemności... A miało być, że na emeryturze tyle będzie luzu...
Mieszkanie nieduże, ogródek malutki, dzieci już na "swoim" a my między Borami Tucholskim, Niemcami i Anglią i tak rok zleciał... Teraz przystopowało , bo to wirusowo i siedzimy w domku...
Wiosna... Za oknem. Dobrze, że mieszkam przy samym lesie, bo w związku z tymi zakazami człowiek by nie przeżywał kolejnego odradzania się przyrody.W ogródku nagle wszystko dosłownie wybuchło zielenią, a pogoda taka, że na balkonie za ciepło, więc urządziłam taki kącik wypoczynkowy w kąciku ogródka. Od paru dni celebrujemy tam kawki, słuchając śpiewu szpaków, które rywalizują o panie szpakowe.




Wiosna z grodu zaczyna gościć również w domu... Pierwsze kwiatki, można już powoli aranżować wystrój w zielonościach. Co prawda nie ma jeszcze kwiecia w ogrodzie ale na razie takie "zastępcze"...














Święta Wielkanocne w tym roku inne niż zazwyczaj. Dzieci z wnukami w swoich domach, my też sami, no cóż zakazy i trzeba przestrzegać, bo zdrowie najważniejsze... Nie chciało się też jak kiedyś stroić mieszkania, ale tak całkiem to nie mogłam sobie odpuścić...




















i dla zdrowia bukiecik rzodkiewkowy








Nie to co w zeszłym roku u dzieciaków



A artystycznie...? Zamówiłam na Ali  zestaw akwareli i zaczęłam 
" trenować" technikę wodną. Muszę się wiele nauczyć, bo to całkiem inna praca nią pastelami , czy olejem,,,Farbki są w takim małym pudełeczku, że można je wsadzić w kieszeń, zabrać butelkę z wodą, pędzle i blok, by pracować w plenerze... W innych technikach to jednak troszkę więcej ambarasu...


































I pastelami jednak






Olejami też







Mija powoli pierwszy dzień Świąt, więc życzenia jeszcze wielkanocne...


19 komentarzy:

  1. Wandziu, jak zawsze zachwycam się Twoimi pracami, przepiękne są, wszystkie... każda technika zachwyca :)
    Kącik wypoczynkowy uroczy, na pewno kawa tam wypita smakuje wyjątkowo :)
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś do blogosfery, brakowało Cię <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczta dla oczu jak zwykle u Ciebie. Na Twoje prace niezależnie w jakiej technice można patrzeć bez końca. Jak miło, że jesteś. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A się napatrzylam


    Aż gębę rozwarlam... Pięknie u ciebie... Cudownie urządziłaś swój domek i obrazy przepiękne... Jesteś duszą romantykiem, kochająca, wrażliwa... Pełna wdzięku... Dobrze ze wróciłaś... I czekam na kolejny wpis... Inspirujesz mnie. Pozdrawiam. Zdrowych spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Wando, ciesze sie, ze wrocilas z tymi wszystkimi pieknymi pracami, ktore stworzylas. Ja tez po wielu miesiacach wrocilam do blogowania, jednak ten czas kwarantanny daje nam tez taki oddech i troche wiecej czasu, na to co kochamy. Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego, a przede wszystkim zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było znów u Ciebie gościć:)))ogrodowy kącik uroczy:)))prace jak zwykle zachwycają:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrego świętowania życzę:)))i zdrówka przede wszystkim:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i zawsze dbasz również o piękny wystrój domu. Kącik w ogrodzie uroczy . Miłego świętowania 🐥🐥🐥🐥🐥🐥🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę Cię Wandziu, nie rób tak więcej. Napisz krótko, że nie masz czasu, albo ochoty na aktualizację bloga i to wystarczy. Martwiłam się bardzo, podejrzewałam najgorsze, bo nie wyobrażałam sobie, że można tak zniknąć. Nie miałam do Ciebie mailowego adresu, nie mogłam napisać. Kiedyś napiszę takiego posta, jesteśmy ze sobą bardzo zżyci i długi brak kogoś jest dla mnie niepokojący. Może inni ludzie nie zwracają na to uwagi, ale ja tak mam...
    Cieszę się bardzo, że nic złego Ci się nie przydarzyło, a Twoje prace jak zawsze mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie, że znów coś wrzuciłaś. Bardzo lubię gościć w Twoim zaczarowanym domku i ogródku. Kącik do kawusi uroczy. Akwarelki malujesz cudne, ale portret małej Łowiczanki skradł mi serce. Tak sobie pomyślałam, że mogłabyś wydać serię pocztówek, wiele osób chciałoby mieć takie. :)
    Zdrowych i spokojnych Świat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne akwarele, bardzo mi sie podobaja, a pastele rewelacyjne, wrecz niesamowite. Kacik kawowy uroczy i klimatyczny. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace i cieszę się, że to tylko brak czasu :) Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareeeeeszcie...powiem Wam, odwuedzającym bloga, że to chyba dzięki mnie ten wpis...i jak dobrze, bo przybliżył mi znów kochany domek, widoki i Was wtedy mam bliżej...piękne jlimaty na te dziwne święta i obrazy jak zwykle...muszę powiedzieć, że akwarelki super, a czarne baletki zamawiamy z Marysią. Mamuś, prosimy o wpisy częściej, a nawet często :) ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie, dziękuję, bo ja bardzo lubię blog Twojej mamy. :))))) Jestem ZA, niech postów będzie dużo. hehe Pozdrawiam serdecznie. :)))

      Usuń
  12. Witaj, bardzo się cieszę, że napisałaś i u Ciebie dobrze. Wiem, że jesteś zdrowa i to najważniejsze, bardzo się cieszę z Twojego powrotu. Ka uwielbiam Twoje zdjęcia i to, co na nich prezentujesz. Masz takie wymarzone cztery ściany, nawet okna wymarzone. hehe Twoje prace zawsze będą powodować, że serce mi szybciej bije. Chciałabym kiedyś tak malować. :) Masz talent, ale tu jest widoczna ogromna pasja i miłość. Bez wyjątku wszystko mi się podoba, choć mam swoich faworytów. :) Pozdrawiam serdecznie, życzę co najlepsze Tobie i Twoim bliskim. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno Cię nie było Wandziu, oj dawno. Cieszę się, że wszystko gra i że miałaś na tyle dużo czasu by tyle pięknych prac stworzyć. Muszę Ci powiedzieć, że radzisz sobie świetnie z każdym medium. Akwarele to trudna technika, ale jak na początki to wspaniale dajesz radę z opanowaniem tej techniki. Dekoracje świąteczne piękne. Ja jakoś nie miałam ochoty wyciągać dekoracji, ale mąż stwierdził, że nie można się poddawać, więc też trochę upiększyłam moje M. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No......i jesteś już różnie myślałam ,ale jesteś ,i są zdjęcia i obrazy i cudownie. A ja znowu czekam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam prośbę chciałam zapytać o obraz na jaki adres mogę pisać ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace! Widać, że w każdą tchnęłaś swoje serce. Jesteś godna podziwu, tyle prac namalować..
    Kącik ogródkowy uroczy. Możesz w nim wypoczywać przy kawce z książką. Nie wiem gdzie malujesz myślę, że ten kącik mógłby być małym atelier:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko cudne a obrazy marzenie!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń