Powered By Blogger

czwartek, 23 stycznia 2014

Poświąteczne sprzątanie

Witajcie!
  Kolejny mój wpis. Dzisiaj bardzo zajęty dzień - likwidacja dekoracji świątecznych.  W mojej rodzinie tradycyjnie  robi się to po wizycie księdza z kolędą. Na szczęście pozostaną wspomnienia w postaci zdjęć.
  Święta są dla mnie zawsze magicznym przeżyciem i chętnie do nich wracam oglądając je przynajmniej na fotografiach . Dołączam kilka zdjęć do pooglądania.
                                                                               Wanda








4 komentarze:

  1. przepięknie ozdobiłaś !!! naprawdę cudowny, świąteczny nastrój...jest na czym oko zawiesić...
    też bardzo lubię wracać zdjęć świątecznych; często latem... latam po blogach by oko nacieszyć
    niestety u mnie w tym roku... było ot tak sobie... hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny nastrój świąteczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi sie to sni, czy Ty w domku Sw. Mikolaja mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja,mam wrażenie jak bym oglądała pocztówki świąteczne.Tworzysz piękny nastrój

    OdpowiedzUsuń