Powered By Blogger

wtorek, 23 marca 2021

PRZEDWIOŚNIE W DOMU



Chociaż czasami jeszcze przypomina się zima posypując śniegiem, ale zgodnie z kalendarzem wiosna już obejmuje w posiadanie świat. Czas więc na zmianę wystroju domku... Wyciągam schowane od zeszłego roku gadżety związane z wiosną i te w tak zwanym międzyczasie dokupione...


Wracają przechowywane z pietyzmem stare koronki, niektóre jeszcze pobabcine... Właśnie w tym przed wielkanocnym, wiosennym czasie to  one będą współkreować domek...

















Tworzenie dekoracji to czasami przestawianie z miejsca na miejsce. Koncepcji jest tak wiele, zdarza się, że dopiero na drugi, trzeci dzień takiego przestawiania mam pewność właściwego miejsca dla danego gadżetu...































 

















I znowu zima przypomniała o sobie... Za oknem zrobiło się biało i sypie, ale przecież w marcu jak w garncu...











... ale za dwa dni wieczorem już za oknem całkiem inny widok

 
Wszystko w tym roku takie nienormalne, więc i Święta też takie dziwnie się zapowiadają. Świat stał się szalony i tak na prawdę nie wiadomo jak do tego wszystkiego podchodzić...
Może właśnie dlatego powstał taki zamyślony obraz


Żeby jednak nie tak pesymistycznie... Wielkanocne zające już czekają, niektóre jeszcze śpią, ale na Święta zakręcą się wnukom pisanki pochowają jeszcze lepiej niż w zeszłym roku


Narysowałam w przerwach prac domowych, do cyklu " Dzieci Świata". Może się w końcu uda taka tematyczna wystawa


 Długouchy przysiadł, żeby odsapnąć...


ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH
I SOBIE I WSZYSTKIM JAK NAJSZYBSZEGO POWROTU DO NORMALNOŚCI
WANDA







13 komentarzy:

  1. Pięknie przygotowałaś się do wiosny. Prawdziwy koronek czar. Obraz dziewczynki indianki skradł moje serce ❤️❤️ pozdrawiam serdecznie 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare koronki mają niepowtarzalny urok. Jesteś chyba jedyną osobą, która potrafi tak pięknie wyeksponować domowe kryształy w sposób użytkowy. Obrazy wspaniałe, powaga na twarzach odpowiada aktualnej rzeczywistości.Prawdziwej, radosnej wiosny wszyscy wyglądamy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiosenny klimat gości w Twoim domku:)))śliczne prace:))Pozdrawiam serdecznie i również dobrych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się cieszę, widząc, że napisałaś. Ja normalnie kocham Twój dom. hehe Jest niesamowicie czarujący, jak z dawnych lat. Ma w  sobie piękną duszą, część ciebie. Jakoś tak relaksuje mnie każde zdjęcie i to, co na nich obserwuję, bo wszystko jest takie inne, baśniowe i pełne dobra, jakoś takie mam odczucia. Twoje prace zawsze budziły i budzą mój zachwyt. Mam nadzieję, że kiedyś będę umiała tak malować. Jesteś artystką, która tworzy całą sobą, która przelewa część ciebie w swoje prace i to jest niesamowite i to podziwiam. Najserdeczniej pozdrawiam, życzę zdrówka, pięknych świąt, pięknych dni. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło zajrzeć do Ciebie! Poczułam się jak w bajce; na chwilę zapomniałam jakie mamy obecnie ciężkie czasy. Kolory w Twoim mieszkaniu są takie optymistyczne, dają nadzieję, dają wiarę, że jeszcze będzie dobrze!
    Dziękuję za te chwile spędzone tutaj; wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie! Znów przypomniany domek, pięknie...u mnie dopiero kwiatki nieśmiało sie wychylają z cebulek, a za oknem też w marcu garncu. Moje ukochane króliczki na koniec...i Danusia��Indianka super, moje ulubione są te twoje etniczne dzieci...pajac też mega! I kuchenne zdjęcia piękne. Tęsknie, kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęskniłam za Twoimi zdjęciami i obrazami Wandziu. Nie lubię, gdy milczysz tak długo!U Ciebie tak ciepło, kolorowo, bajecznie, nie ma masek i dystansu! Wszyscy pragniemy normalności, ale większość ludzi już nie potrafi żyć normalnie, manipulacja umysłami przynosi owoce...
    Podziwiam Twoje obrazy, każdy z nich jest wyjątkowy.
    Życzę Ci Wandziu byś była szczęśliwa mimo tych wszystkich przeciwności losu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiesz nawet Wandziu jak bardzo stęskniłam się za Twoim cudnym domkiem. Jak zawsze mnóstwo ślicznych gadżetów i moc kwiatów. Wszystko takie wypieszczone, poustawiane z wielkim smakiem. Aż czuje się świąteczną atmosferę. Dziękuję za życzenia. Ja przede wszystkim życzę Wam dużo zdrowia i żebyście mogli spędzić święta całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, piękne klimaty. Dostałam wytrzeszczu.i braku słów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie Droga Wandziu jak zawsze zachwycające dekoracje, od których nie można oderwać oczu!

    Życzę Tobie i Twoim bliskim spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mieć stare koronki, wyszywanki, serwetki ,szkoda że ja mam ich malutko po prababci , i pieczołowicie je chowam , nie wyciągam na wierzch, mam do nich sentyment .

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Wandziu!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim magicznych, pięknych, radosnych a nade wszystko zdrowych Świąt Bożego Narodzenia.
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak dawno Cię Wandziu nie było w blogowym świecie. Proszę, napisz choć kilka słów bo martwię się o Ciebie.

    OdpowiedzUsuń